/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
PS3 og HDMI
Fra : Pytten1510
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 04-08-11 12:23

Hej

Har problemer med at spille i HDMI på PS3.

Har indtil nu forsøgt :
Gendannet PS-systemet til det oprindelige
Købt nyt kabel
Reset på on/off knappen
Har prøvet på 2 forskellige tv'er, både Phillips og Samsung.

Hvem har et godt bud på, hvad vi så skal prøve ???

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 04-08-11 12:40

Hej Pytten1510.

Hvad er lige præcis dit problem?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-08-11 12:44

Mit problem er sort skærm, når vi sætter HDMI kablet i....

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 04-08-11 13:25

er du sikker på at du aktiverer den rigtige indgang på tv'et?
men ellers kunne det være HDMI på PS3'en der er i stykker, sådan kan det gå hvis man ikke er flink ved sine maskiner ved montering af stik...

prøv eventuelt at køb et Component sæt til ps3'en, hvis du ikke har et... og smid den på over den, hvis det er samme problem, er det ps3'en der er i stykker, hvis ikke burde det kun være indstillingsspørgsmål

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 04-08-11 15:05

Der er billede på, når den sættes til pc-skærmen. Det er sandsynligvis noget med indstillingerne, men ved ikke hvilke ??

Accepteret svar
Fra : Kayel

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-11 16:58

så er det godt nok svært at sige hvad der er i vejen, men nulstil til fabriksindstillingerne og håb på at det virker!

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 31-10-11 18:42

Tak for svaret Kayel.