/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fang posten
Fra : o.v.n.
Vist : 827 gange
200 point
Dato : 03-08-11 19:19

Hej jeg var inde på Postdanmarks hjemmeside og surfede lidt rundt, der var et menu punkt som hedder Find din postkasse, den åbnede en side hvor postakker i mit område blev vist på et Google maps side, det sjove er at mens siden indlæses så er det ikke det sædvanlige timeglas som vises, men et postbud på på cykel som træder helt vildt i pedaleren, prøv selv:
http://www.postdanmark.dk/index.jsp
fanen Privat klik på Finde dit posthus
Spørgsmålet er: Kan jeg indfange postbudet og bruge hende i stedet for timeglasset på min Windows XP, jeg ved godt hvordan jeg skifter markører så det er ikke problemet men hvor er postbudet gemt mens jeg er på siden?
I første omgang ser jeg bort fra eventuel copyright

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 03-08-11 19:31
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 19:48

Citat
I første omgang ser jeg bort fra eventuel copyright

Hvorfor dog det

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 19:49

Citat
i stedet for timeglasset på min Windows XP

Hvad er der galt med Linux??

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-11 19:50

Tak for svaret Klaudi. Der var hun jo var hun nem at fange?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-11 19:51

og her som animeret cursor
http://peecee.dk/upload/view/320256

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-11 19:52

Citat
Hvad er der galt med Linux??
Linux er så hurtig at ventetiden aldrig bliver så lang at timeglasset kommer i funktion

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-11 19:53

satte en klat tyggegummi på skærmen, så kørte hun ikke så hurtigt,
det var værre at lave en ani cursor

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-08-11 20:08

Citat
Linux er så hurtig at ventetiden aldrig bliver så lang at timeglasset kommer i funktion