/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
pointshop
Fra : kissanO1
Vist : 1408 gange
169 point
Dato : 01-08-11 20:27

De sidste 3 måneder er der blevet hævet 270 kr. på min konto......
Jeg har ikke købt noget der,så nu har jeg fået stoppet det i banken,men kan ikke
få pengene tilbage...Det er umuligt at komme i kontakt med POINTSHOP !!!!!!!
Nogen som har prøvet den svindel ????
Kan ikke læse svarene før imorgen,men er meget ked af det,da jeg er pensionist
og ikke kan undvære en krone...
Mvh
kissan

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-08-11 20:32

Citat
Jeg har ikke købt noget der,så nu har jeg fået stoppet det i banken,men kan ikke
få pengene tilbage...

Hvis du har sagt JA, til at de må hæve et månedligt gebyr,
via et kort, så hænger du på den.

OG DET SKAL FREMGÅ MEGET TYDELIGT = at du siger JA

HAR DU IKKE DET, så klag til PBS, gennem din BANK, og de retter fejllen
med penge tilbage = på deres regning (PBS)

Jeg gjorde det for flere år siden og med penge RETUR.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 179 point
Dato : 01-08-11 20:35

Citat
med penge RETUR.

Ikke det helt store beløb, men penge er penge, 40.-
og NETSVINDEL (scams og andet) SKAL MAN IKKE BARE FINDE SIG I.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-08-11 20:36

MEN:
Citat
De sidste 3 måneder

Hvorfor har du først opdaget DET nu???

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-08-11 20:45

Du må på et tidspunkt have oplyst dem dit kontonummer? Var det ikke i forbindelse med et køb?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 02-08-11 02:43

Jeg har været igennem det samme som du, kissanO1.
De penge de har hævet fra din konto er væk og det kan du ikke gøre noget ved, men du skal så hurtigt som muligt se og få stoppet det i din bank.
Dette firma er noget af det værste der findes.
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-11 05:43

Det er nok strafgebyr fordi at Du ikke har opfordret mindst 500 andre til at tilmelde sig på siden.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-08-11 08:17

du har muligvis købt en mbiltelefon for 5 kr. derved har du givet dem dit kortnummer og så fortsætter de bare med at hæve.
gutten bag firmaet hedder magnus og bor i aalborg. jeg har selv dummet mig ved at købe en mobil til 5 kr.
eneste måde at stoppe det på er ved at få et nyt dankort.
tag kontakt til din bank og få dem til at lave et nyt hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-08-11 08:19

glemte ige at fortælle, at mobilen aldrig dukkede op.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-08-11 08:27
Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-08-11 10:34

Kære Kissan .
Ingen andre kan bare hæve på en andens konto. Hvis det sker er det bankens fejl.

men man kan trække på et dankort eller et kreditkort, tilknyttet kontoen. Det kan man kun hvis du har oplyst data, eller man har et sted snydt sig til dine kortdata. Dem skal man passe på.

Kontakt igen banken. Hvis rådgiveren er afvisende,(det er så let me en ældre kone,tror de), så bed om at tale med chefen.
Hvis det er et kort, så få det spærret omgående og forlang tilbageførsel af pengene.
Det kan kræve lidt papirarbejde, men det er ikke svært, og du burde kunne få banken til at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 02-08-11 18:16

Man behøver ikke at få et nyt hævekort, man skal bare lige tale med banken og fortælle at man har lavet en fejl og at alle regninger fra dette firma skal ikke betales, desværre kan man ikke smøre det af på banken, da det er ens egen fejl så man må bare lære af de fejl man laver.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : kissanO1

Dato : 28-08-11 18:14

Tak for svaret nomore.