/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
gammel bog
Fra : meretec
Vist : 757 gange
200 point
Dato : 01-08-11 12:49

hejsa.

Jeg vil gerne høre om der er en der har en bog der hedder TAMDRUP KIRKE ??

Der må gerne indholde alt om kirken og hvad der er sket i alle de år der har været der ????

Er der en der har den den og gerne vil af med den ???

Den er 1000 point værd

Hilsen Meretec

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 210 point
Dato : 01-08-11 13:04
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-08-11 13:26

Gruppen for spørgsmålet hedder Bogholderi, men det har intet med efterlysning af bøger at gøre

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-08-11 13:42

Det er ikke det første spørgsmål, der er endt i en forkert gruppe:
http://www.kandu.dk/Spg153533.aspx

Samtidig er statistikken ikke den bedste:

Citat
Statistik

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 9

Så husk evt. at lukke dine spørgsmål!

Godkendelse af svar
Fra : meretec

Dato : 01-08-11 13:47

Tak for svaret pifo.

hvordan sender jeg de 1000 til dig

mange tak for svaret.

Merete

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-08-11 15:53

Hej Merete,
Jeg klarer mig jo nok uden points, men ellers opretter du bare et par spørgsmål mere, hvor du skriver: Til pifo

Jeg er nu bare glad, hvis du fandt, hvad du skulle bruge

Kommentar
Fra : meretec

Dato : 03-08-11 06:16

hejsa pifo

jo tak , jeg har fået en bog om kirken på den adr du gav tak for det.

Det var for min ven's far der er født og i tamdrup og han vil gerne ligge der når han et gået bort.

tak for hjælpen. jeg vil gerne sende dig de point jeg skrev.

Hilsen Merete

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-08-11 06:56

Selv tak, Merete
Det var da godt, at du fik fat i bogen så. Så er du blevet populær hos din vens far, når du nu fik fat i bogen til ham. Hvor er det godt, at det lykkedes.