/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Java script i FrontPage2002
Fra : Monsen1234
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 20-05-03 19:18

Hej
Jeg har lavet et Java script med FrontPage2002 ( Dynamiske HTML-effekter) det virker også godt nok på min side, men på min kones side virker det ikke, vi har XP home Edition hvordan kan det være ? På min kones side kan man heller ikke se ( Vis - kilde) der kommer intet frem men på min virker det, hvorfor mon ?
mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-03 20:46

Er den udgivet et sted, eller er den lagt på din maskine med deling til den anden maskine.
Emesen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-05-03 20:53

Den er på internettet og det er der den ikke virker på hendes halvdel men på min side er den god nok

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-03 20:56

Må jeg se den, og prøve om kilden kan ses.
Emesen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-05-03 21:04

Hvis du lader musen bevæge sig hen over kajakken skulle han gerne kaste harpunen, han gør det i alt fald hos mig. http://www.monsefar.esenet.dk/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-03 21:23

Ja han kaster harpunen.

Vis>kilde
<head>
<TITLE>Naja og Hennings hjemmeside</TITLE>

H-klik i hvidt område>vis kilde
<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
Som du ser, det kan jeg godt, det må være en indstilling i din kones browser, men
jeg ved ikke lige hvad det er. Under gæstebog og gode link vises billeder ikke.
Emesen.
PS. Rigtig flot site, og jeg har boet på Adrian en enkelt nat på vej til øen POROS

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-05-03 21:34

Det er mærkelig, gæstebogen ligger jo ikke hos mig, og på link siden kan jeg godt se billeder, mærkelig - men der er flere fejl på siden som jeg er ved at udbedre.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-03 22:18

Det er de to billeder der ligger lige under i højre og venstre side. Jeg tror ikke du har lagt de to billeder ind i front page, men at de ligger på din egen computer.
Emesen. (jeg lukker nu)

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 19:04

Tak for svaret emesen.