/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Frivillig ulandshjælp
Fra : Miawi
Vist : 767 gange
20 point
Dato : 20-05-03 18:59

Er der nogen der ved noget om, om der er mulighed for at stille sig til rådighed til frivilligt nødhjælps/ulands arbejde i udlandet når man er enlig mor til to børn på 9 og 10 år??? Tror der må være mulighed for at være til hjælp for andre trods man har børn med??? Findes der organisationer der arrangere den slags???

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 20-05-03 19:53

Ja det gør der, prøv at kontakte Mellemfolkeligt Samvirke som har udsendelse af par og børn.
http://www.ms.dk

Godkendelse af svar
Fra : Miawi

Dato : 21-05-03 16:38

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : MariaPigen

Dato : 28-12-03 12:17

Er der nogen der er bekendte med muligheder ang. kost , logi , børnehavepasning & skolegang ( i de små klasser ) ved udsendelse af 1 enlig mor med 1 barn ?

Med tak på forhånd

Kommentar
Fra : MariaPigen

Dato : 28-12-03 12:23

Er der nogen der kender til indkomst mulighederne når man arbejder som frivillig i 1 andet land & er enlig forsørger. Bl.a kan man tage kontanthjælp med el. hvilken anden indtægts muligheder har jeg , når jeg gerne vil være frivillig hjælpearbejder... Men jo ska´ ku´ købe bleer , vacciner , medicin & evt. div. forsikringer m.m

Med tak på forhånd