/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
BMI
Fra : jjbirk
Vist : 823 gange
40 point
Dato : 26-07-11 23:50

Hejsa har lige siddet og søgt på google ang. BMI og fandt derved denne side.

Der er nogen der har skrevet indlæg den 31-01-08 09:02 af BMI Opgave
Fra : jjhj

Det ser rigtigt godt ud alt det der er lavet, men nu er jeg ikke spec. god til excel, så nu håber jeg der skulle være en der har lavet det, og som være så venlig at sende mig sådan et kopi.

Hilsen
jjbirk.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-11 06:50

Det må være fra denne tråd:

http://www.kandu.dk/Spg116254.aspx

Skal du lave det i Excel?
Der findes en masse små programmer på nettet, der kan beregne din BMI

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 27-07-11 08:35

Ja det er lige netop fra denne tråd.
så vidt jeg kan se er dette lavet sådan at det er til et excel ark.

Dem jeg har set på nettet regner kun lige ens BMI ud denne kan lidt mere, efter hvad jeg da kan se.

Mit problem er er at jeg ikke kan lave det, så derfor håbet jeg der var en der havet lavet det, og ville være så venlig, at jeg kunne få et kopi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 10:27
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 40 point
Dato : 27-07-11 10:30
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-11 11:27

Fy for den, Klaudi. I følge den beregning, så skal jeg jo tabe mig.
Der må BESTEMT være en fejl i den beregning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 11:30

Citat
Der må BESTEMT være en fejl i den beregning.

Ja det tror jeg os, jeg skal os tabe mig, meget!

Godkendelse af svar
Fra : jjbirk

Dato : 27-07-11 12:49

Tak for svaret Klaudi.
Det var lige det, hmm ser ikke godt ud med min vægt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-07-11 12:50

velbekomme

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-11 13:03

Et eller andet sted, så har jeg et andet morsomt Exel ark, hvor man skriver sin vægt ind hver uge, og så viser der sig en fin kurve over vægttabet også omsat til, hvor mange pakker Lurpak smør, man har tabt. Det var lidt morsomt, og sjovt at se, når man havde tabt 5 pakker smør - he he

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 27-07-11 15:47

Ja det er alle sådan nogle sjove programmer jeg ønsker, alt der kan få mine unger til at se at der sker noget og evt. hvad det er/gør og hvad det er men taber eller tager på

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-11 17:01

Hvis du sender mig en pm, så skal jeg sende dig Lurpak skemaet

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 29-07-11 09:41

pifo jeg har sendt dig en mail, men har ikke modtaget noget fra dig.

Kommentar
Fra : jjbirk

Dato : 30-07-11 09:44

Nå det skete der så ikke mere ved !!!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-07-11 10:03

Prøv igen, der har været problemer med kandu, så mailen er måske smuttet ud i det ydre rum!

Jeg kunne da os tænke mig den med Lurpak

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-07-11 14:42

Jeg har nu forsøgt at sende den til dig, men nu prøver jeg at lægge den op her:

http://peecee.dk/upload/view/319214

Håber, det virker, ellers må I lige sige til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-07-11 15:15

virker fint

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-07-11 15:44

Det var da heldigt
Så er det bare om at komme i gang med vægttabet

Måske skulle vi danne en lille "klub" for at se, hvem der først når sit mål?

Naarj... nu skal vi jo heller ikke være for ambitiøse, vi når det nok - til næste år....?