/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Partner kædersav benzin 540 professione
Fra : jensviggo
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 25-07-11 15:49

Jeg er den lykkelige ejer af en Partner motorkædesav ca. 10-12 år gammel. En fjeder var knækket nederst i venstre håndtag, jeg bestilte en ny, og nu skal jeg have sat den i, men der er s.. så mange dele i forbindelse med håndtaget, at jeg hverken kan se hoved eller hale i at samle den korrekt. Jeg har da fået den samlet, som jeg synes den skal, men det virker forkert, den er for løs i op og ned bevægelser, og mit spørgsmål er, har jeg samlet den rigtigt???????????????????

Findes der mon en samlingstegning et eller andet sted på denne jord, der kan hjælpe mig videre, så vil jeg blive så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ledt på diverse relevante hjemmesider uden held, måske du ved det, altså hvor den findes?

mvh

jensviggo

ja nu regner det igen igen, så jeg får ikke mere savet idag.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-07-11 01:13

Citat
den er for løs i op og ned

Og skal vi selv gætte????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-07-11 01:14

Citat
Findes der mon en samlingstegning

Masser ? men hvad er problemet?
En kontakt, eller starteren

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-07-11 08:03

problemet er, at jeg er i tvivl om, om den er samlet rigtig, altså området omkring nederste gummiophæng på bøjlen man holder med venstre hånd. Derfor kunne jeg godt tænke mig en samlingstegning over motorsaven.

mvh

jensviggo

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 27-07-11 08:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål