/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Cadel Evans
Fra : Cimbombom
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 23-07-11 22:24

Ja så blev den evige 2´er endelig nummer 1.

Han tog over 2 min på Schleck brødrene på dagens enkeltstart. Og dermed også den gule føretrøje.

Er det en fortjent sejr til den lille autralier..

Personligt syntes jeg at han har fortjent den gule trøje, og den vil sikkert klæ ex verdensmesteren godt.

Han har slået top ryttere som Contador , Basso , Schleckerne og ( Voeckler ) på sin vejr til sejr.

+ at hans opførsel overfor pressen har forbedret sig meget på det sidste, og han var den eneste der tog føringen da Andy Schleck lavede et angreb på Alperne, alle de andre kørte bare på hjul af Evans.

Syntes at Tourens overraskelse har været, Cunego & Per Rolland, blandt sprinterne er det normanden Boasson Hagen og Gilbert fra lotto, plus Rojas som har gevet Cavendish kamp til stregen.

er i enige..

Årets skuffelse var nok Robert Gesink

PS ( til dem der ikke ved det, det her er en cykkel debat. ikke minigolf eller ballet hvis nogen skulle værer i tvivl )

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 23-07-11 22:27

der er vist er par tastefejl som jeg har overset, men håber i kan læse teksten alligeveller

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-11 22:29

Det er mange år siden vi har set så spændende en tour som i år.

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 23-07-11 23:30

Total enige - han har virkelig fortjent den trøje efter sin flotte indsats i år......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-11 09:43

Den der er hurtigst har vel altid fortjent at vinde.

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 25-07-11 22:11

Tak for svaret piaskov.