/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
tom tom go730
Fra : anuarak
Vist : 973 gange
200 point
Dato : 23-07-11 22:11

Jeg har en tom tom 730 - den vil ikke aceptere berøring på afmærkede felter men danner en acept ved berøring (tryk) 2.5cm over feltet.
jeg har prøvet at resætte (knap i bunden) før -under og efter at den er tændt (15-20sekunder)
ingen ændring.....
jeg har prøvet at opdater den fra TOM TOM home
ingen ændring ....
Den er fuld opladet og den finder 5 sat.
Problemet er at jeg ikke kan komme ud af "gammel rute" så jeg kan planlægge en ny.
Desværre har jeg ikke lavet en backup.
nogen forslag ???

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-07-11 21:12

Måske skal du stille dit spørgsmål her:

http://dk.support.tomtom.com/app/home/?Lid=14&locale=da_DK

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-07-11 11:29

Hej Pifo
Jeg har stillet spørgsmålet vidre til TOM TOM afventer svar -- så foreløbig tak -- vender tilbage

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 200 point
Dato : 25-07-11 11:32

Så må vi bare se, om de svarer her i ferieperioden. TomTom er ikke så store i DK. Ellers må du ringe til dem.

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 27-07-11 17:16

Tak for svaret pifo.
Jeg lukker for spørgsmålet -- har ikke fået svar fra TOM TOM - går nu i dvale (ferie)
Ha en forsat god dag.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-11 17:48

Det var synd,
jeg håber de vågner op efter ferien, ellers må du ringe til dem