/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan laver jeg I om til i ?
Fra : pifo
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 22-07-11 15:58

Når jeg sidder og skriver tekst i Word, så ændrer f.eks. sætningen:

"Der er en fisk i søen" sig til "Der er en fisk I søen"

Hvordan får jeg slået dette fra én gang for alle?

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-11 16:13

For mig at se, ser det ud til at det er din engelske stavekontrol der er sat til - ellers er det inde i din autokorrektur det er galt, hvor dit word kan være sat op til selv at ændre et lille i til stort I.

Hvilke officeudgave kører du?

Clou

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 22-07-11 16:19

Version 2008 til Mac

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-11 16:33

Skriv dit enlige i og gå til stavekontrol.
Hvis den så er utilfreds så vælg tilføj, så bør word huske at der også findes enkeltstående lille i.

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 22-07-11 16:52

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-07-11 17:53

Velbekomme pifo - bare det fungerer for dig nu - så er alt godt

Clou