/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tandrem skift på lupo 3l
Fra : mi-to
Vist : 784 gange
50 point
Dato : 21-07-11 08:18

Er der en der kan og vil skifte tandrem på min lupo 3l orange, jeg bor tæt på Grenå ????

Michael.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-11 08:38

du er en modig mand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-11 08:39

Citat
Er der en der kan og vil skifte tandrem på min lupo 3l orange

Det gør dit værksted gerne

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 09:03

Er godt klar over at et værksted gør det. Men læs indlægget inden i skriver alle mulige latterlige svar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-07-11 10:07

Citat
Men læs indlægget inden i skriver alle mulige latterlige svar.

Jeg synes nu ikke svarene er så "latterlige" endda. De er med indbyggede advarsler.

Kender du konsekvensen af en ikke korrekt monteret tandrem. Derudover er der vandpumpen,som du også skal holde øje med. (Trækkes af tandrem,på de fleste biler).

Jeg ville ikke engang overlade dette vigtige arbejde til en såkaldt "Frit Værksted".
Jeg kender ikke intervallet,for udskiftning på en VW. Men for de fleste bilers vedkommende,er den på 120.000 km. Så det er da en tosset sted at spare.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-07-11 10:29

Glemte li`e:

Derudover er der en vis form for garanti,ved udskiftning af reservedele.

(Ialtfald ved Opel).

M.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 10:29

Jamen søger en der kan skifte og ikk en der tror han kan skifte og selvfølgelig ska vandpumpen skiftes. Men søger en der kan skifte og ikk alle jer andre TAK

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 10:38

Tak for det ligegyldige svar.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-07-11 10:59

Nu ved jeg ikke hvad en Lupo koster at skifte tandrem på, men jeg har en Peugeot 307 og på den koster det ca. 2000,- med arbejdsløn og en ny motorblok, hvis remmen knækker, koster ca. 25.000,-
Så kør til et autoriseret værksted.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 11:10

Du ku heller ikk skifte den så ved ikk hvorfor du skriver.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-07-11 11:28

Du har helt ret mi-to. Held og lykke med projektet.
PS. Der er et e til slut i ikk(e).

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-07-11 12:25

Ved en forkert skiftet tandrem er det ikke ny motorblok, der skal til.
Det er formentlig kun renovering at topstuykke og måske stempler.
Men det får du også næppe under 20000 kr.

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 12:30

Forstår ikk hvorfor i bliver ved med og skrive det leder efter en der kan skifte den og ikk en der samler det forkert så stop med og skriv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-11 12:47

Citat
så stop med og skriv

Hvorfor stiller du så spørgsmålet hvis du ikke vil have svar

Der er da INGEN Kandubrugere der kommer ud til dig og skifter den

Og selvom der var - hvad forventer du så at "spare" på det.....

Citat
leder efter en der kan skifte den

Ham har vi fundet - han er ANSAT på dit værksted

Annuller spørgsmålet
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 13:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål