/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Tandrem skift lupo 3l
Fra : mi-to
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 20-07-11 22:30

Er der en der kan og vil skifte tandrem på min lupo 3l orange, jeg bor tæt på Grenå ????

Michael.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-07-11 23:43

Man skal have et godt kendskab til bilen for at gøre det. Ved mange biler skal mellemhjul, deres lejer og evt strammer skiftes samtidig . Hvis de går til ødelægges en ny tandrem hurtigt.

Så lige til den operation, vil jeg anbefale et mærkevareværksted.

Det kan blive meget dyrt at spare på det punkt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-07-11 23:44

Citat
Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål

nå_men pøj med det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-11 08:41

Citat
Er der en der kan og vil skifte tandrem på min lupo 3l orange

Ja da - der er op til flere værksteder i Grenå og omegn....

Det er blot at bestille tid....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-07-11 14:09

Jeg tror da han blev vred,den gode mr. mi-to.
Dertil kan jeg kun sige,op med humøret. Det er jo trods alt KUN en VW,det drejer sig om.

Her er et godt gammel triks,til afhjælpning af problemet. Udfærdiget af selveste Harry Motor,fra FDM:
Snup et par,af din kones aflagte buksestrømper. Vikl dem sammen til en snor.Monter dem på de forskellige hjul.Bind en stram knude.Klip de løse snipper af. Kom lidt groft kokkesalt på emnet,alt imens motoren står i tomgang. Afprøv forsiktigt,med lidt højere omdrejninger.

Hvis indgrebet ikke svarer til det forventede,prøv med et par helt nye strømpebukser.

M.

Annuller spørgsmålet
Fra : mi-to

Dato : 21-07-11 14:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål