/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ingen logon box ?
Fra : bghansen
Vist : 207 gange
20 point
Dato : 20-05-03 14:05

Jeg har lige lavet en sikker Access 2000 database, og på min klient og en til, virker det fint, når databasen startes, så skal der angives adgangskode og brugernavn, men, men, så et andet sted i huset, er der to klienter, som kan starte databasen op, uden at de skal skrive adgangskode og brugernavn. Hvad går der galt.?
Databasen er fysisk plaseret på en server, der står andet sted i byen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-03 21:33

Er de to klienter mon administratorer på deres maskiner, for så er de jo medlem af gruppen administrator. Bare en tanke.
Har du været i funktioner>sikkerhed>angiv adgangskode til database. Må de kun se eller må de også "røre"
Emesen.