/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Foxi reader på Dansk
Fra : 19431225
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 15-07-11 16:56

Hej
Dette er måske ikke det rette forum, men jeg har ikke kunne finde andre steder. Jeg har installeret Foxi Reader ver. 5.0.1.0523, men den er desværre på engelsk, men når jeg går ind under Tools>preferences>langguages kan jeg se at Dansk er med, men selv om jeg markerer Dansk sker der ingenting. Er der nogen som ved hvordan man gør, så vil jeg være taknemlig fordi jeg synes at Foxi reder er meget bedre end Adobe reader

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-07-11 17:31

Hejsa,

Den hedder retteligt "Foxit Reader" (blot hvis andre skulle søge på den ) og den er endnu ikke oversat til dansk, selvom det er angivet på listen over mulige sprog. De søger dog hjælp til at oversætte den til dansk

Bluesky

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-07-11 17:32
Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-07-11 17:40

Hejsa Stouenberg,

Jeg får nu dette svar fremfor sprogskift:

The language you chose has not been translated yet.
Foxit Software now invites you to become our volunteer UI translator to localize our popular Foxit Reader into your language.
For more detailed instruction, please visit: http://languages.foxitsoftware.com/help.php

Bluesky

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 15-07-11 17:47

Citat
det burde kunne lade sig gøre:

http://not4u2know.blogspot.com/2009/03/foxit-reader-letvgts-pdf-fremviser.htmlIndsæt dit citat her

Det er det jeg har prøvet men uden held

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-11 18:23

Brug linket i Blueskys indlæg og vælg hvilket version du vil have på dansk ved at klikke på Select Product og klikke på din version så kan du hente en tekst fil med den danske oversættelse

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-11 18:28

Bemærk at du selv skal oprette en ny mappe i mappen Foxit Reader som du kalder lang, du finder mappen Foxit Reader i mappen Programmer, læg tekst filen i den nye mappe og du kan nu vælge dansk som sprog

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 15-07-11 18:45

Tak for svaret o.v.n..
Tak for hjælpen, så virkede det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-11 19:09

Selv tak
Citat
så virkede det
ja jeg fik selv sat det danske sprog ind nu