/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Oktoberfest i München 2011
Fra : Katjavalentina
Vist : 1665 gange
100 point
Dato : 15-07-11 11:50

Hej,

vi er 4 personer som gerne vil til München 28 sep. - 03 okt 2011 og være med til den berømte oktoberfest. Vi har surfet rundt på nettet i flere dage nu og det ser ud til at alle budget hoteller samt vandrehjem/hostels er fuldt ud booked.. Har i nogen tips til hvordan man ellers kan finde overnatningssteder tæt på byen og til en overkommelig pris?

mvh

katja

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-07-11 12:00
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-07-11 12:10

Lidt mere målrettet:

http://oktoberfest-room.de/blog/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-07-11 12:30

Når i er fulde nok falder i bare under bordet og sover der .
Morgentoilette er unødvendigt, hvis I skal ligne alle de andre.

Blot skal I passe på at ligge så ingen pisser på jer.
Normal pisser folk til oktoberfest bare under bordet uden at rejse sig.

VELBEKOMME.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-07-11 12:50

Nej man pisser ikke under bordet mere, transor,
det er afskaffet, men jeg kan godt huske det.

Pludselig fik tyskeren, der sad over for mig, et saligt blik i øjet,
han tissede i pisse renden under bordet...

Når man drikker nogle liter øl, kan det jo være meget praktisk, men ikke videre tiltalende,
længere sydpå pisser man i et hul i jorden, men der drikker man ikke øl...

Hvad er så bedst?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-11 12:54

Hejsa.
Åhh det ville jeg da godt deltage i også...men kan desværre ikke.
Nå nok om det...i vores lokalaviser er der tilbud med busrejser derned .
Netop til den oktoberfest.
I skal vel også ha' et sted at overnatte så hvorfor ikke se efter i aviserne om tilbud netop om det med hotel osv.
Så er i ude over alle problemerne med selv at finde sted at sove.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-07-11 13:29

Nej Pia, det er ikke noget for dig:
Leder Hosen og pisse renden er ret smal...

Sorry Svend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-11 13:48

Citat
Leder Hosen og pisse renden er ret smal...

Svend...løsningen er da her
http://iform.dk/blog-forside/karens-blog-amok/aarets-julegave-tissemand-til-kvinder

Skol lidt ned og se selv

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-07-11 13:58

Hvis ikke jeg vidste, at du kunne tåle lidt mands choovonisme Pia,
havde jeg ikke svaret sådan, men du overrasker alligevel...

Sorry sorry Svend

Også for at flytte focus væk fra oktoberfesten...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-07-11 14:07
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-11 16:49

Hvis i ikke allerede har søgt på disse, så er der måske stadig en mulighed

http://www.pensionhotel.dk/overnatning-muenchen-tyskland-pensionater-c0411113.html

På campingpladserne er der ALTID

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-11 16:51

Hov hva skete der lige der??

Nå men på campingpladserne er der ALTID plads til et telt, mere hvis i ikke kan finde andre løsninger

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=campingplats%2Bm%C3%BCnchen&oq=campingplats%2Bm%C3%BCnchen&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=710l10952l0l11422l20l19l0l2l2l0l230l1363l0.5.3l8&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=aaf9892975af76cd&biw=1536&bih=660

Det behøver jo ikke være så kold selv om det er oktober - i kommer jo sydpå

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 24-07-11 16:38

Tak for svaret Nordsted1.