/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
vil bare ikke afspille
Fra : jensviggo
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 14-07-11 14:19

Jeg forstår det bare ikke, kan ikke afspille MP3 filer bl.a.

hvis jeg går til youtube, og vælger et tilfældigt musiknummer er der ingen problemer, ligeledes er der ingen problemer med afspilning af film, masser af lyd, ved windovs start er der osse lyd, jeg kan osse afspille marsvinlyde osv.

I egenskaver er Via raid tool et stort spørgsmålstegn, hvis jeg højreklikker på tegnet og prøver at opdater driver, er det ikke muligt, den kan simpelthen ikke finde den , så nu er gode dyr rådne.

Jeg skal lige spørge, hvad bruges VIA RAID tool til, ja jeg ved det ikke, men det må da ha´ noget med lyd at gøre eller hvad??????

mhv jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-07-11 14:31

ligeledes kan jeg osse afspille lydcd ér uden problemer

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-07-11 14:43

Hvis nu du fortalte hvad det er der ikke kan spille, kunne vi måske hjælpe.

I øvrigt har det næppe noget med vilje at gøre.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-07-11 15:52

det der ikke kan spille er MP3 filer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-07-11 16:28

Citat
det der ikke kan spille er MP3 filer

og de spiller vel bare sig selv - programmet

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-07-11 17:09

mærkelig kommentar, hvad mener du med det, det jeg mener er, at jeg ikke kan afspille MP3 filer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-07-11 17:13

Citat
mærkelig kommentar

Citat
det jeg mener er, at jeg ikke kan afspille MP3 filer

de afspiller sgu da ikke sig selv, de skal igennem et program
men det ved du vel ikke hvad hedder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-07-11 22:54

Er det en telefon , mpp3 afspiller eller bilradio, cd afspiller eller hvad er det som ikke kan.
Hvis det er en computer vil vi gerne vide hvilket styresystem og jhvilket program, der ikke virker.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-07-11 07:51

det er en pc ned xp prof, og downloadede MP3 filer kan den ikke afspille, der kommer en medelse der lyder sådan Windows mediaplayer kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med.
Alt andet kan jeg afspille

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-07-11 08:21

Har du en mp3 fil som du 100 % ved virker? Intet af det du har nævnt indtil nu er mp3-filer og det kunne jo være at dem du prøver at afspille er defekte.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-11 08:59

prøv at bruge vlc player, den æder det meste

http://www.videolan.org/vlc/

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-07-11 09:25

Tak for svaret snaptil. Det var lige det jeg manglede, nu kører det, kan igen afspille MP3 filer. tusind tak
med venlig hilsen jensviggo

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-07-11 09:31

det var så lidt