/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
kan ikke åbne excel 10
Fra : svendmogensen
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 14-07-11 11:32

Har købt og downloadet en office 10 hjemmet og firmaet. jeg kan ikke åbne excel og powerpoint. Den bede rom at åbne i fejlsikret tilstand, men den henviser til et andet program der ikke er med_ kan nogen hjælpe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-11 12:59

Har du aktiveret officeprogrammerne inden det var for sent.

Kommentar
Fra : xylen

Dato : 14-07-11 13:51

Er begge programmer fra samme år? du bruger ikke en 10er det ene sted og en 9er det andet vel. hvis du har en 2010 version vil den altid kunne åbne de forgangere der har være (som 08, 09 osv.) men du kan ALDRIG åbne en 10er med en 09er version f.eks.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-07-11 14:13

Citat
men den henviser til et andet program der ikke er med

hvilket

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-07-11 14:15

Citat
Har købt og downloadet

Ofte hjælper det at brænde det over på en skive, ellers kan visse dele af en indstallation
ikke altid findes, da de ikke ligger hvor de *normalt* skal ligge = DVD

Kommentar
Fra : MogensPedersen

Dato : 14-07-11 14:28

Prøv at fjerne det hele og starte forfra. Jeg har gjort det samme og det virker upåklageligt.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 14-07-11 15:42

foreløbig tak
Det henviser til Micrsoft office Single Image 2010- Jeg kan suplere med at den fungerer på min bærbare ( begge kører med windows 7) og der er en licens til to maskiner hos samme bruger.
jeg opgraderede en office 7 og det er kun excel og Power Point der ike vil starte

Accepteret svar
Fra : xylen

Modtaget 200 point
Dato : 14-07-11 16:03

Det kan være der er gået nogle filer tabt med den version du opgraderede. Du er sikker på at det er HELE office pakken du opgraderede og ikke kun word osv?

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 14-07-11 18:28

Tak for svaret xylen.