/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Gode ferie-aktiviteter.
Fra : lexiben2
Vist : 815 gange
100 point
Dato : 13-07-11 21:57

Jeg søger gode ferie-aktiviteter fra Skagen til Tyskland langs Vestkysten.
M.v.h. Lexiben 2

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-07-11 22:01

Prøv at starte med at besøge webstedet: www.visitnordjylland.dk det er da en begyndelse

God ferie!

Clou

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-11 22:01

For børn eller voksne ??

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-07-11 22:04

Aktiv ferie fra Skagen langs Vestkysten - 2. etape - fra Hirtshals til Løkken løbes fredag 15. juli klokken 10.-30. Du skal være velkommen hvis du vil med - Ellers så kig ind på vestevent.dk, her er der aktiviteter for hele familien

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-11 08:04

www.visitdanmark.dk kan du indtaste byer eller områder og se, hvilke attraktioner der er i nærheden,

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-11 08:41

hop i vandet, hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-07-11 17:12

Tag sangbøger med - det gjorde vi altid, og fik alle lært nogle nye sange, og holdt de gamle vedlige.

Nyd landskabet
Bogstavleg
Bilmærkeleg
Tag spørgsmålene fra TP med og lav en dyst på paratviden.

Det behøver vel ikke at være aktivitetsfremmende? I har jo ferie, ikk

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 25-08-11 16:34

Tak for svaret pifo.