/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
The Sims
Fra : gangster50
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 20-05-03 11:50

hvorfor kan The Sims ikke køre i XP, når jeg lige har installeret det kommer der en lille boks frem hvor der står et eller andet med "Debugger"

hvad er det?

hvordan får jeg The Sims til at køre på XP?

- Gangster50

Kommentar
Fra : xor

Dato : 20-05-03 11:55

Programmet har udført en program fejl som medføre at din debugger bliver kaldet.
Jeg kender ikke til problemet med du kan finde en email til ea's suppport i følgende spg.
http://www.kandu.dk/dk/spg/15646

Håber du finder ud af det.

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 20-05-03 12:08

Har du prøver enskaber for programmet

her har mulighed for at sige at programmet skal køre i Windows 98 tilstand.

Mvh 4U2

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 20-05-03 15:03

Har du downloadet alle opdateringer til XP? jeg kunne nemlig først køre mit sims på XP da jeg havde opdateret det hele!

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 20-05-03 15:42

Er det kun sims eller hvordan, her kører det med vaction som det sidste tillæg, ka jo være der er noget Dos i The Sims da det skulle virke under de vilkår den gang.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 21-05-03 12:42

Jeg har lige købt min PC så jeg har ikke internet, men jeg skal nok downloade alle opdateringerne, der er nemlig sådan et "opdaterings program" på pc'en

- Gangster50

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-05-03 21:12

Hej gangster

De skriver på EA's side at det er en fejl der kan forekomme på ældre versioner af win XP, der ikke har opgraderet til servicepack 1 (sp1) check derfor om din xp har sp1 instaleret og installer den hvis ikke.

Det er også en god ide at opgradere din direct X, begge opdateringer kan hentes her, hvis du har internetadgang:
http://www.microsoft.com/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-06-03 17:16

Hej Gangster

Driller det stadig eller har du ikke haft mulighed for at hente sp1 ?
Det slog mig, at da du lige havde købt computeren vil computerbixen sikkert godt hjælpe dig med at indstallere sp1, hvis du slæber computeren ned til dem. Det er også muligt de vil lave en cd-rom til dig. Det er da værd at prøve

mvh srhansen