/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Regnvejrsprojekt.
Fra : piaskov
Vist : 861 gange
50 point
Dato : 12-07-11 19:50

Hej alle.

Ja nu har det regnet så det vil noget i forrige uge.
Leif er så over alle bjerge. Ihvert tilfælde når der skal laves nogt herinde

Nå hvor finder man så ham henne ??
Rigtigt ...i værkstedet hvor han snedkererer.
Se hvad resultatet blev.

http://peecee.dk/upload/view/317009

Nu lover de så gud døleme regn igen...er da lidt spændt på hvad der kommer ud fra værksetdet om 3 - 4 dage

Fugle indviede det efter 2 min.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-07-11 19:52

.............han må have for meget fritid (eller en kedelig kone)!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-07-11 19:54

Sandelig flot arbejde...

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 12-07-11 19:55

Med den højde, burde de ikke få våde fødder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 19:57

Citat
han må have for meget fritid (eller en kedelig kone)!

ja det er nok lidt af begge dele.
Kedelig er det i hvert tilfælde at få besked på at støvsuge

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-07-11 20:02

Nååehhhh, det er for at slippe for øv-bøv arbejde.

Jamen så er det godkendt. Driblede der nu et bette nips rundt i flor-lette gevandte og støvsugede, og han ikke reagerede, var han jo en træmand - og det er han så åbenbart - med de evner han udviser i værkstedet. Såøhhhh, når nu alternativet er at rende rundt og få ondt i lænden, kan jeg dæleme godt forstå fuglene får nyt spisehus.

Husk det forpligter (æ' fow'le ska' ha' no'et åhh æddd'')

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-11 20:18

Kinesisk ordsprog: Den der har plantet et træ,og bygget et fuglehus,har ikke levet forgæves.

Virkelig flot stykke sløj.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-07-11 20:20

Skal vi nu ikke liiiige kalde det sløjd???

Synes det er forkert at kaldet det SLØJ.... Det er det sgu for flot til!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-11 20:42

Citat
Skal vi nu ikke liiiige kalde det sløjd???

Øhhee!!! den er jeg med på.Var vist lidt for sparsommeligt,med bogstaverne.
Det kan jo ikke være li`e godt hvergang.

Jeg tror ikke Leif har været særlig "sløj",da han lavede dette kunstværk.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-07-11 20:49

Næh næh.

UG kryds og slange herfra

(Pia må så have lidt skæld ud for ikke at henlede Leif's opmærksomhed på andre spændende ting - her tænkes ikke på støvsugning)!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 20:59

Citat
Pia må så have lidt skæld ud for ikke at henlede Leif's opmærksomhed på andre spændende ting - her tænkes ikke på støvsugning)!

Og i hvilken retning tænker du så

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-07-11 21:16

Det er skisme et flot hus/slot!

Pia, har du så limet krydderi-labels på dine glas?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-07-11 21:37

hvor er'ed skønt, at fuglene er så kvalitetsbevidste. de kan ellrs være noget så kræsne.
den forkerte størrelse huller? næh tak, vi er skredet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 21:59

Citat
Pia, har du så limet krydderi-labels på dine glas?

HÆHÆ...NEJ ...var i gang så kom datteren på besøg og væk var de.
HUN TYV STJAL DEM
Så jeg skal igen med at printe flere ud

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:01

Altså Pia:
Citat
Og i hvilken retning tænker du så
Efterfulgt af denne her ????? Gad vide, hvad du dog tænker på, at du og Leif skal lave

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:03

Og kryds i numsen, for et flot fuglefoderslot .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 22:07

Citat
Og kryds i numsen, for et flot fuglefoderslot

En skøn omskrivning af K*** i R****

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:13

Man har vel for sgu et pænt sprog . (Sgu er IKKE et bandeord mere ). Men du kom skisme let over slikkeriet .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-07-11 22:20

Og i sted for "sur røv" siger jeg "uvasket rumpet"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-11 01:43

Kop&Kande (hedder det vistnok på det sted) har tilbud på Rosendal krydderiglas.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-11 04:06

Flot arbejde.............han har vel brugt vandfast lim ?

Jeg gider ikke rigtigt den slags mere og har også kun 1/3 af det værktøj jeg havde førhen, men jeg nyder da stadigvæk det store reolsystem som jeg lavede i egetræ for 30 år siden.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-07-11 10:32

Neiiiij, hvor spændende og morsomt at ha' en mand der er kommet i spånpladealderen Nu ved du, hvor du har ham.
Men bortset fra det, det er et smukt fuglepensionat.....lidt Moskeagtigt med flot minerat

Herlig hilsen
HH

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 13-07-11 13:38

Super flot, det er jo ikke et hus, men en hel herskabsvilla.
De små fugle får da fine fornemmelser af sådan noget.

Super flot lavt (jeg er NÆSTEN ikke misundelig)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-11 16:11

Citat
Men bortset fra det, det er et smukt fuglepensionat.....lidt Moskeagtigt med flot minerat

Ja datteren grinede også og foreslog ham at lave et helt religiøst tema med fodrehuse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-11 18:14

Fik du det samlesæt i fødselsdagsgave af Leif?

Det var da en god gave, så blev han jo fri for at støvsuge

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-11 21:20

Citat
Fik du det samlesæt i fødselsdagsgave af Leif?

Næææ nej ans...han har skam selv savet og regeret med mål så det passer sammen...dygtig mand når han selv skal sige det

Han holder meget af at liste rundt i værkstedet når nu støvsugeren er brændt varm. Pludselig kommer han og præsenterer et "mesterværk".

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-11 21:51

Tak for svaret IBM760.
Citat
Med den højde, burde de ikke få våde fødder

Det får de så heller ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-07-11 12:00

De har vel håndklæder, som alle andre i egen bolig