/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
2 kalendere i Outlook 2003
Fra : bigfool
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 11-07-11 10:07

Her på det seneste har jeg opdaget, at jeg faktisk har 2 kalendere i Outlook 2003; den ene hedder "Kalender" og den anden "Kalender i private mapper". Indholdet i dem begge er næsten identiske, så jeg vil godt slette den ene "Kalender", men det får jeg ikke lov til når jeg under "filer" har mulighed for at klikke på "slet kalender", da det åbenbart er en "specialfil". Jeg kører XP Pro DK SP3.

Er der nogle her, der har et godt råd til at lette overskueligheden?

Bigfool

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-07-11 20:58

Du skal bare nøjes med at køre med den ene kalender - hvorfor køre med to når det er uoverskueligt?

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 12-07-11 07:48

@webm: Jamen det er jo lige præcis det, mit spørgsmål går ud på

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-11 08:08

Jeg mener at 2003 er vist identisk med senere udgaver.
I min udgave er der i kolonnen til venstre i Outlook er der mulighed for at vælge flere forekomster af kalendere - er det ikke sådan også i 2003 udgaven?

Kalender - kalenderemner...

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 12-07-11 08:47

Sådan synes jeg ikke jeg ser det i Outlook 2003 ...

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 12-07-11 09:09

Jeg tror næsten jeg nu har løst problemet. Jeg har på et tidspunkt lavet en kopi af outlook.pst filen og lagt på et andre drev, som Outlook også kunne se. Efter at have "slettet" denne fil i Outlook, (selvom filen fysisk stadig er på det andet drev), har jeg nu kun én kalender

Men derfor kan jeg godt give dig de 100 point webm

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 12-07-11 09:09

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-07-11 09:14

Glædeligt du fandt en løsning på problemet og mange tak for de fine point, dem sætter jeg i glas og ramme

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-07-11 09:16

Citat
Men derfor kan jeg godt give dig de 100 point webm

Hvor blev de sidste 50 af?