/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Formatering vises i email
Fra : FrejaFlop
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 11-07-11 09:49

Hej Kandu - jeg bruger Windows 7 og har trykket på noget (ubevidst) som gør at der nu vises formaterings tegn i mine mails. Hvad gør jeg for at ændre dette?/fjerne disse?

Det er altså de tegn som viser linjeskift osv. - som normalt er skjulte tegn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-11 10:09

Hvis du ikke som i word har knappen til visning af formatering.
Så kan du sansynligvis ændre det i "vis"
Mangler du "vis" så kan du hente den ved at klikke på "funktioner" oppe til højre og så klikke på "værktøjslinier" og derefter klikke på menulinie.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 11-07-11 10:28

Hej Eyvind - hvad skal jeg så klikke på efter jeg har klikket på menulinie..disse formateringstegn er der stadigvæk

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-11 13:46

Øh - det hjælper jo ikke, kan jeg se nu.

Du benytter nok windows mailprogram, og det har jeg ikke brugt ret meget.
Jeg kører gmail direkte i browseren.

Jeg håber der kommer en forbi der ved noget mere.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 11-07-11 15:52

Er det vindus outlook du bruger alle en "tilfældig" mail konto.

I min outlokk er der en søge boks hvor jeg kan skrive et sprgsmål og så kommer den med løsnings forslag.

Min outlok er på job og har sommerferie, så kan ikke lige tjekke det for dig.

Kommer der ikke en forbi, som kan give dig et mere præcis svar tryk her og så der mv, prøv denne hjemmeside.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/home

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 14-07-11 10:00

Tak for svaret Eyvind. Ja, der kom en flink fyr forbi som vidste det.

I mailen under Formater Tekst/ Afsnit/ er der et ikon som man kan trykke på. Svært at beskrive men det virker.

Kommentar
Fra : Eyvind