/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
linjen mangler i Word
Fra : thoustrup
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 10-07-11 13:04

Jeg har ved en fejl fjernet noget i Word, det er når jeg skriver følgende tegn: -------- og derefter trykker på Enter, så plejer der kommer en linje til af afskille de forskellige punkter på en side. Hvordan får jeg den effekt tilbage.
jeg bruger XP, og har Office 07

mvh
Thoustrup

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-07-11 13:21

Ikke sikker, men mener du finder det her:

Format > Autoformat > Indstillinger

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-07-11 13:46

Sidelayout

Afsnit menu- udvid
Tryk på tabulatorer i bunden

Her er flere valg muligheder, hvis det er det du mener ?

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 10-07-11 14:15

øh, jeg kan ikke finde de I skriver om, Under sidelayout kan jeg ikke se noget der Menu.
og hvor finder jeg Format?
mvh
Thoustrup

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-11 14:27

Citat
mens du skriver, f.eks. automatisk erstatte en skrevet bindestreg ( - ) med en tankestreg ( – ). Brug indstillingerne for Autoformat under skrivning til at styre den ønskede automatiske formatering. De tilgængelige indstillinger afhænger af det program, du bruger.

http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/brug-af-automatisk-formatering-under-skrivning-HP010082297.aspx

rul ned til Word afsnittet

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 10-07-11 14:52

Sorry -under menuen "afsnit" - der kan du udvide i hjørnet med en lille pil

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-07-11 15:05

Bedst at følge Klaudi´s link, der finder du henvisningen til autoformat

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 10-07-11 15:06

Tak for svaret smuller54.
Det var lige det der skulle til, takker og bukker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-11 15:06

Selv tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-07-11 15:09

selvtak

og Klaudi- dit link var jo rigtig godt, men det var bare det med afsnit der manglede i min anvisning- det var åbenbart bare det der manglede og ikke alt det andet- så format mv. var overflødigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-11 15:13

Der blev spurgt til
Citat
det er når jeg skriver følgende tegn: -------- og derefter trykker på Enter, så plejer der kommer en linje til af afskille

og det var det jeg svarede ud fra, at x så ikke fatter en skid er jo en anden sag