/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Polterabend
Fra : plimgøj
Vist : 1668 gange
200 point
Dato : 08-07-11 21:22

Halløj

Vi skal holde polterabend for en veninde den 27. august (så der er både chance for sol og risiko for regn)

Vi har allerede booket noget wellness, som koster 400 kroner pr. næse - så den anden/ de andre aktiviteter i løbet af dagen skal helst være gratis eller billige (altså cirka 100 kr. per stk)

Vi bliver 11 personer, hvor en er højgravid og en har en to-tre måneders baby med. Så hvis der er meget gang i den er vi 9 eller 10 deltagere. Det kan jo godt have noget at sige rent prismæssigt, hvor mange man er.

Og vi befinder os på Frederiksberg/Nørrebro.

Vi har planlagt brunch, wellness, kend-din-mand-quiz/løb, tip-en-13'er om bruden samt aftensmad - og senere skal vi mødes med brudgommens følge.

Er der nogen som har gode ekstra-idéer? - det må godt være noget, hvor man rører sig. Vi har tænkt på fægtning, men det bliver for dyrt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-07-11 21:44

Bowling

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:18

Citat
det må godt være noget, hvor man rører sig

RAZZIA - mod den Lokale Politi Station

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-07-11 12:55

Minigolf ?

eller hvis I ikke skal røre jer

http://www.croquis-tegning.dk/polter.htm

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 09-07-11 12:56
Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 09-07-11 14:41

Citat
RAZZIA - mod den Lokale Politi Station
Hold da op...har du selv fundet på den? Dit vid er enestående

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-07-11 10:50

kareoke, så kan i hoppe/danse til

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 11-07-11 16:32

Tak for svaret smuller54.