/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan filtreres sites fra USA til?
Fra : cristian2
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 08-07-11 12:38

Jeg har fået til opgave at researche amerikanske human ressource-virksomheder. Men hvordan filtrerer jeg google (eller andet) så jeg kun ser de hjemmesider som er oprettet i USA? Så vidt jeg kan se, kan jeg kun filtrere sprog, så jeg får alle sider på engelsk med, og det er vel nærmest halvdelen af de sites som findes på nettet. Det er jo ikke meningen.

Håber nogen kan hjælpe mig!

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 08-07-11 12:46

Hejsa,

Kender du denne organisation http://www.shrm.org/Pages/default.aspx ?
Jeg har deltaget i et par af deres konferencer (i USA) som er vældigt givende, men primært amerikanske virksomheder, men det er jo også det du søger. Her vil du kunne finde masser af recearch muligheder samt medlemmer og deltagere på deres konferencer.

Bluesky

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 08-07-11 15:58

Tak for svaret Bluesky. Jeg har været inde på deres hjemmeside, men deres medlemsregister svarer vist til et kundekartotek, som man ikke lægge offentligt til skue.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-11 18:47

Citat
så jeg kun ser de hjemmesider som er oprettet i USA

Sæt Google´s US, side som startside?

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 08-09-11 07:11

Tak for svaret nomore.