/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fup eller fakta
Fra : kj
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 07-07-11 11:22

Har modtaget denne mail fra microsoft USA, er det fup eller fakta!Congratulations You Won

Attn: Microsoft / Internet User

This is to inform you about MICROSOFT Email Lottery Program held during Microsoft 36th anniversary 2011 which your email address has Won the Prize ticket number(158/06/GB) Your Ticket Number consequently won the lottery fund donated by our Executive Chairman Mr. William Henry Bill Gates to promote Microsoft/Internet Users around the world, You are therefore approved for payment of Five Hundred Thousand United States Dollars (US,$500,000.00) All participated email addresses were selected through a computer ballot system drawn for Microsoft and Internet users to develop computer literacy around the World

NOTE: Get back to us for your payment with your address/full name/Occupation/Age and Your telephone number for identification and communication,

Yours Sincerely
Donald Robinson
Press Department
www.microsoft.com

Accepteret svar
Fra : emhauge

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-11 11:26

FUP

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-11 11:27

Jeg har svaret på tilsvarende mail og venter nu på en million kr.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-07-11 11:59

Ja, man skal da være mere end almindelig naiv hvis man springer på den historie...

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 07-07-11 11:59

100 % fup

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-11 12:11

De er nu så flinke og hjælpsomme. Så de har fået lov til at trække 50.000 på min konto til omkostninger i forbindelse med overførsel og andre udgifter.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 07-07-11 12:42

Tak for svaret emhauge.