/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ændre setup på router
Fra : marc43
Vist : 750 gange
100 point
Dato : 05-07-11 19:55

Jeg har nogle problemer med at koble min mobil til mit Home Cinema Anlæg via DLNA.

Support har derfor foreslået, at jeg tjekker setup på mit router, at den er sat op til "Enable Multicast Streams" på on.

Jeg kan dog ikke finde ud af, hvordan jeg kommer derind. Er der nogen, der ved det? Det er en trådløs router fra Telia.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-07-11 20:08

Hvad hedder din router typenavn og nummer?

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-07-11 20:12

Du kan også ringe til Telia.

De kan fortælle hvordan du logger ind...

vh Ben

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-07-11 20:18

Det er en thomson tg712.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-11 20:40

http://www.technicolorbroadbandpartner.com/getfile.php?id=5409

1 Open your web browser.
2 Browse to http://dsldevice.lanor to the IP address of your Thomson Gateway (by default: http://192.168.1.254).
3 If you have protected your Thomson Gateway with a user name and password, the Thomson Gateway
will prompt you to enter these. Enter your user name and password and click OK.
4 The Thomson Gateway Web Interface appears.
If your computer runs Windows Vista or Windows XP, you can also

Hvis du ikke har brugernavn, kan det være det står i dine papirer fra Telia.

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 05-07-11 20:48

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Det tog ikke lang tid

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-07-11 21:06

Det sagde hun også igår...