/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Google Toolbar
Fra : food_life
Vist : 1053 gange
200 point
Dato : 05-07-11 07:15

Hej - jeg får en fejl når jeg forsøger at installere Google's toolbar - har fungeret fint tidligere; men efter sidste opdatering af windows, kan jeg ikke installere en ny? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 05-07-11 09:18

Bare for at spørge dumt. Men hvad bruger du den egentligt til? ???
Jeg prøver altid på at slippe af med den. Og jeg har ikke helt fattet hvad man skal med den.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-07-11 17:49

Den irriterer også mig, så jeg kikker med

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 05-07-11 18:32

Jeg har Googles toolbar og er glad for den. Den blev slettet efter en opdatering, men jeg slettede Google Eath og geninstallerede den og så kom toolbaren igen.

Det skulle du prøve. Slet hvad du har fra Google og geninstaller. Så kommer toolbaren med.

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 05-07-11 18:57

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-11 19:16

Selv tak du.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 05-07-11 19:20

Beklager, men jeg er stadig nysgerrig efter at vide hvilke fordele der er ved Google Toolbar. ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-11 20:00

Jeg tror det er et temprement spørgsmål. Jeg synes det er nemt fordi jeg bruger min PC som leksikon. Den står tændt og vi snakker om noget og så er det kun at skrive i søgefeldtet. I stedet for at starte google op.