/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Fortelt DWT Columbus 240 Mål 851-880 cm
Fra : mubbur
Vist : 1228 gange
100 point
Dato : 03-07-11 23:15

Hej er der nogen her som har erfaring med denne type fortelt, ved ikke hvordan kvaliteden er, prisen ser ok ud
http://www.billigcamping.dk/shop/fortelt-dwt-columbus-11620p.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-11 23:26

Kender ikke lige det telt

Du har godt set at det ikke er på lager??

Men ellers ser det ud til at være godt nok, selv om det ikke er så dybt - nyere telte er 3 m dyb

Man behøver ikke købe de dyre Isabella telte for at få et ordentligt telt.

Mange billige telte er gode nok, og til den pris, kan man også bedre skifte det ud efter nogle år

Hvis jeg skal komme med et minus - så er det at stængerne er af stål - det er noget tungere end de stænger man bruger mest - kulfiber og alm. fiber... skal du være fastligger, er stål perferkt, men som nomade, skal man jo tænke på vægten

Nu spørger jeg nok dumt, men kan i banke et telt fast på Fæøerne??? Du spurgte til et universal telt for ikke så lang tid siden, der kan man bare komme sten o.lign på græskanten, det lyder måske mere praktisk, men er ikke nær så stort ??

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 03-07-11 23:35

Hej Nordsted1
Tak for svaret, ja så at det ikke er på lager, men det ser godt nok ud syntes jeg, ja der er masser af steder du kan banke telt fast heroppe
Her er man ikke fastligger, vi har ikke nogle rigtige campingpladser som i har dernede, men dem som er gjort her nu rundt omkring er bare ok, syntes jeg bare man får strøm og og vand, har selv 12 volt i vognen det har nok alle her tror jeg , der er mange fine steder uden strøm her,man kan få stængerne af fiber der for en merpris så jeg, det er bare ikke så ment at være her og købe et telt og ikke kunne se hvordan det ser ud i opsat og kval

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-07-11 23:43

Jamen så lærte jeg igen noget mere om Fæøerne

Dtw har et godt rygte, så jeg ville ikke være nervøs for kvaliteten af teltet

Hvis du er medlem af www.dcu.dk så kan du også stille spørgsmålet i deres forum (men det er du nok ikke?) det er udelukkende en side for campister, hvor du har langt større mulighed for at få et svar fra en der har det fortelt

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 03-07-11 23:52

Ja det var godt, man lærer noget nyt hver dag ikke
Ja har købt fra dem før og det har været ok, nej jeg er ikke medlem i DCU, det duer ikke noget for mig herfra, med alle det goder det har der kan ikke bruge det til noget her,

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-11 07:25

Her er en der stiller det samme spørgsmål hos dcu (for nogle år siden)

http://www.dcu.dk/forum/campingvogne-og-udstyr/dwtfortelt/

og nogle flere

http://www.dcu.dk/soegpaa-dcu.dk?exclude=&words=dwt+fortelt

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 04-07-11 11:44

Hej Nordsted1 ja det er en jungle at komme i det med fortelt kan jeg se, tak for alle det gode links , forsat en god dag der
Hilsen Óli