/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
nu kan jeg pludselig ikke få lyd
Fra : jensviggo
Vist : 962 gange
50 point
Dato : 03-07-11 07:53

til onlinehjæp skrives der, at denne afspille kan ikke spille uden codex?????

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-07-11 07:57

det er en Windows mediaplayer

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-11 09:04

Ingen lyd overhovedet? Så geninstaller lyddriver.
Hvis det er fil du vil afspille og mediaplayer mangler en codec for at afspille filen, så installerer du den manglende codec, jeg anbefaler en hel pakke codecs så computeren fremover kan afspille næsten alt, for eksempel en K-Lite codecs pakke

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 03-07-11 09:51

jeg synes ikke rigtig det vil lykkes, har fundet den, fandt på toggle, men når jeg trykker på det grønne downloadikon sker der ingenting, jo jeg får en hånd, er der andre steder det er bedre fra

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-11 09:59

Prøv at hente codecs pakken fra Filehippo så er du sikker på at få den nyeste når du klikker på den grønne knap: Download latest version.
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-07-11 16:46

Hvilket OS køre du?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-07-11 09:29

xp prof

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 19-07-11 15:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-11 08:42

Tak jeg har på fornemmelsen at du stadig har problemer, mener at have set noget i andre spørgsmål fra dig