/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
grafikkort frys ??
Fra : tronddk
Vist : 558 gange
127 point
Dato : 02-07-11 14:47

jeg har et ligt mærkelig problem men min pc den fryser næsten alså den går i super slow mode hvor musen hakker helt vild og så blinker skærmen og skriver display driver stopped rsponding and has recovered
(ved det står på engelsk men har lige geninstaleret windows og har ikke sat dansk sprogpakken ind inu)
problemer er kun når jeg sider og surfer på netter og chatter når jeg spille et spil (bf2bc eller starcraft2 ) så gør den det ikke (har lige formatert min pc for at udelullet at det var windows 7 ultimate 64 bit der fucket op)

den har det også med at når der er gået et stykke tid når man ser vidioer på youtube eller høre musik at miste lyden og så kommer der bare høj støj ud af højtalerne

nogle forslag hvad det kan være der er galdt (har nu da jeg formater computer også skiftet til ssd hardisk kan det have inflydelse? )

har prøvet at opdater mine driver til grafikkortet men det har ikke hjulpet

temperaturen på grafikkoret når det fryser og genstarter er fra 48-55 grader så det er jo ikke voldsomt varmt (aflæst i speedfan) når jeg spiller startkraft 2 kommer den nemt op på de ca 60-75 grader og der fryser og genstarter grafikkoret ikke

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-07-11 15:50

Har du installeret den nyeste driver til dit grafik kort?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-07-11 16:53

ja fandt dem på nevidia´s hjemmeside

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-07-11 16:59

driver version 275.33

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 03-07-11 00:36

hvilket Explorer har du ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-07-11 11:11

har firefox 5.0

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 03-07-11 14:38

prøv en gang explorer9,0 og se om den kan hjælpe

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-07-11 15:08

der gør den det også dsv

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-07-11 16:43

Hvilke sider på nettet har du problemet?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-07-11 19:27

det er stort set på alle side men især youtube og det kommer også selvom jeg ser tv og skriver på skype kan den og gøre det så tror som sådan ikke det er noget problem med firefox eller internet exblore eller skype
tror det er et hardware problem men ved bare ikke hvad der kan forstyre både grafikkortet og lydkortet (lydkordet er en del af bundkortet) trode føst det var hardisken men nu har jeg skiftet til ssd hardisk og har stadig samme problem så det kan ikke være hardisken
og tror ikke det er grafikkoret for så burtet den jo også "gå ned" når jeg spiller spil som er grafik krævene som starkraft 2 jo er

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-07-11 19:28

glemte lige at det er et tv jeg ser tv på ikke pcen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-07-11 19:45

Hvilken opløsningen er billedet sat til, hvordan er tv'et forbundet til computeren, har du prøvet på en alm. computer skærm, er det en stationær eller en bærbar?

Annuller spørgsmålet
Fra : tronddk

Dato : 20-07-11 13:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

har haft den til rep nu og han fandt ud af at det var en heatpipe på bundkortet der var løs så den blev for varm