/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 4 - indkommen besked
Fra : 2100
Vist : 1209 gange
50 point
Dato : 02-07-11 12:52

Jeg vil gerne vide hvordan man får sin iphone 4 til at vise, at der inten har været et ubesvaret opkald eller en sms besked uden at man skal lukke sin iphone op for at se om der har været nogle beskeder eller opkald.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-07-11 12:54

Det kan du ikke

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-07-11 13:07

Kan det være rigtig med sådan en dyr telefon. En lille lampe kunne jo blinke for at gøre en opmærksom på indkomme besked eller opkald.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-07-11 13:09

God ide men det kommer måske på Iphone 5

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-07-11 13:37

Den viser ubesvaret opkald som en blå besked på skærmen, når du bare trykker på hjem knappen, uden at lukke op

Samme blå besked viser sms og kan give lyd ved beskeder.
og der er vist en mulighed der hedder oversigt- som du kan trykke på uden at låse op.

Jeg prøver lige at finde indstillingerne.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-07-11 13:37

Så lige et tillægsspørgsmål inden jeg lukker tråden. Hvordan overfører jeg billeder fra min PC til iphone. Har koblet USB kablet til PCen og i stifinder under iphone er der ingen mappe for billeder.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-07-11 13:43

Send billederne til din mail, det er det nemmeste

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-11 13:46

Ellers, så åbner du itunes og overfører billederne den vej- under fanen avanceret

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 02-07-11 13:49

Tak for svaret smuller54.