/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows
Fra : engparken
Vist : 705 gange
200 point
Dato : 02-07-11 09:18

Hej
Har købt en ny computer,men der er gået kluder i den så jeg vil gerne have et nyt windows 7 på den,men der var ikke nogen disk med da jeg købte maskinen,er der ikke noget med at man kan installere fra maskinen.Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-07-11 09:22

Da du ikke nævner et ord om HVAD det er for komputer, bliver det lidt gætteværk......

Der står, med næsten 100% sikkerhed, under opstart hvad du skal trykke på.

HELE installationen ligger på en seperat partition - når du kører den bliver maskinen som den var da du købte den.....

Det vil så også sige at alle opdateringer der er kommet siden du købte den, bliver installeret/hentet igen.....

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 210 point
Dato : 02-07-11 10:15

På min står det tryk F11 for recovery. Så det er noget i den retning du skal kigge efter ved opstart.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 02-07-11 10:17

Hej igen
Det er en acer ax3910
Jeg kan kun se under opstart at man kan trykke på f12 og ikke andet.mvh

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-07-11 10:40

På en Acer Aspire 7535 skal man trykke på ALT + F10 inden den læser styresystemet ind.

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 02-07-11 10:41

Hej chaufrat
Jeg skulle trykke på f8 og har gendannet computeren tak for svaret.

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 02-07-11 10:41

Tak for svaret chaufrat.