/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Honda vfr 750 rc24
Fra : mi-to
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 01-07-11 20:04

Indstilling af svømmere på karburatoren hvordan gøres det og er det en større operation:::?

Mvh Michael

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-11 23:52

Det gør man normalt ikke. Da dette normalt ikke er noget der forrykker sig.

Hvis det er sådan at den en af dem løber over, kan det syldes at din motor ikke er monteret lodret.

I manualen til til dyret "Haynes manual", kan man ofte finde både vejledning og mål for korrekt indstillet kaburator.

VH Ben

Kommentar
Fra : mi-to

Dato : 02-07-11 01:27

Ja motoren er monteret med lidt hældning bagud

Godkendelse af svar
Fra : mi-to

Dato : 03-07-11 19:48

Tak for svaret Benjamin.Hansen.