/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lerdueskydning
Fra : achner
Vist : 2840 gange
100 point
Dato : 30-06-11 07:36

Jeg leder efter et sted hvor man kan prøve at skyde lerduer og få instruktion i dette.
Det skal være i nærheden af Sønderjylland/ trekantsområdet og det skal være tilgængeligt for enkeltpersoner (altså ikke foreninger).

Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-06-11 07:52

Lidt langt væk i forhold til det, du ønsker:

http://www.kr-ranch.dk/jagt-ridning-lerdueskydning.aspx

http://www.solution-group.dk/action/polterabend/lerdue-skydning

Hvis du er ved at arrangere en polterabend, så kig på www.polterabend.dk

Og ellers kontakt en forening, der hvor du bor og spørg om de kan henvise dig til et sted?

Accepteret svar
Fra : Gucci1704

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-11 09:12

Hej.

Vingsted i Vejle har træningsaftener hver uge om torsdagen.
En i min familie kommer der.
Der skal i næste månede være DM i lerdue-skydning i Herning.
Kunne måske være sjovt for dig at se...
Der er også lerdue-skydning i Riis ved Givskud.
Vingsted i Vejle holder vist snart lidt sommerpause, men banen i Givskud fortsætter vist hen over sommeren.
Kan godt undersøge det for dig.

Mvh

Gucci

Godkendelse af svar
Fra : achner

Dato : 30-06-11 18:59

Tak for svaret Gucci1704.

Jeg fandt et sted i Grindsted. Men tak alligevel.