/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
God morgen igen - en hyggetråd
Fra : pifo
Vist : 1010 gange
100 point
Dato : 30-06-11 06:56

Nå, så er Kandu i luften igen. Når Kandu er nede, så føles det næsten som at få en "kold afvasker". Man er lige midt i en tråd - og så PUF - så er man hægtet af...

Nå, jeg synes vi skal starte morgenen med en lille positiv tråd. Så fortæl gerne om det bedste, der er sket dig, imens Kandu var "nede"
Håber at se mange af "Kandu-vennerne" igen i dag - God dag til jer alle

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 110 point
Dato : 30-06-11 07:06

Der er vel andet end Kandu her i livet.
Jeg opdagede slet ikke det var nede.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-11 07:49

+ + +

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-06-11 09:13

Jeg opdagede heller ikke at Kandu var nede. Vi har malet hus de sidste 4 dage. Og kors hvor er det blevet flot. Nu mangler bare et vindue i fasaden. Det bliver malet næste gang de lover 3 dages tørvejr.
Så der var ikke ret meget tid til computeren.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-06-11 13:04

Hmmm, ikke sket det store mens kandu var nede, men jeg har lige været i byen og købte en ny stegepande.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-06-11 13:06
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-11 15:23

Hvem skal ha en på panden ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-06-11 15:31

Citat
Nå, så er Kandu i luften igen. Når Kandu er nede, så føles det næsten som at få en "kold afvasker". Man er lige midt i en tråd - og så PUF - så er man hægtet af...

Sjovt du siger det- jeg havde det lidt på samme måde denne gang.

Men ellers - et godt initiativ at lave en hyggetråd. Det er jo også en del af Kandu.dk, at der er plads til den slags, for dem der vil.

Synes det mest er vejret der bestemmer hvad jeg skal lave i min fritid. Skvalderkålen har det rigtig godt, den blomstrer så fint og jeg er blevet helt overrasket over, at den kan blive over 1 m. høj
Hele nabolaget har klippet hæk- det gør jeg af princip ikke endnu- næste kuld fugleunger skal også have en chance og så skal jeg kun klippe een gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-11 16:20

30 mtr. havehegn har/havde 1. prioritet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-06-11 17:13

Citat
Hele nabolaget har klippet hæk- det gør jeg af princip ikke endnu- næste kuld fugleunger skal også have en chance og så skal jeg kun klippe een gang.

Jeg klipper også kun een gang. Først i August.Det der med at den partout,skal være klippet inden st.hans,synes jeg er noget pjat.
Det er jo ikke mere end lige,de flotte grønne blade er sprunget ud,før de den onde lyneme,skal fjernes igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-11 17:21

Godmorgen Pifo jeg var ikke inde for at se om nogen eller noget var oppe eller nede men det vel aldrig for sent at hilse god morgen i en god morgentråd min hæk skal klippes før end den blev klippet sidste år, det var sidste uge i juli og da nåede den aldrig at blive grøn igen og ingen blomster i år så det kan altså blive for sent at klippe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-11 17:36

Ny stegepande og så en med et ordentligt slaw i pas på ikke at blive uvenner med troldepigen http://youtu.be/rN6IEPlqhuo

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-06-11 17:44

Citat
det var sidste uge i juli og da nåede den aldrig at blive grøn igen og ingen blomster i år så det kan altså blive for sent at klippe

jo da, den ka´os bli´ for bre´

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-06-11 20:54

Citat
Ny stegepande og så en med et ordentligt slaw i pas på ikke at blive uvenner med troldepigen http://youtu.be/rN6IEPlqhuo

Lige præcis.

Det er en støbejernspande på 30 cm, så det er en med slaw i.

Købt i en outlet-butik, så prisen var 50%., så kan jeg godt leve med, at den er grøn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-11 21:06

Jeg syntes også den pande er pæn.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 30-06-11 21:28

Citat
føles det næsten som at få en "kold afvasker"

Er sådan en fyr en "eskimoisk køkkenmedhjælper"?

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 01-07-11 05:45

Tak for svaret tararam. Selv om der er andet i livet end Kandu, så var du dog den første, der svarede

I øvrigt ligger der vist lidt point til dig i et af mine tidligere spørgsmål