/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sync. Itunes lib. imellem to PC'ere
Fra : Jonassen
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 29-06-11 00:48

Jeg er spritny udi brugen af Apple-produkter - i det her tilfælde Itunes.

Jeg har Itunes installeret på flere PC'ere. Jeg har via den ene PC købt et par musikstykker. Dem vil jeg så gerne kunne afspille på en af de andre computere. Jeg kører med Win7 Ultimate samt nyeste version af Itunes på begge de computere jeg gerne vil have til at synkronisere.

Kan de to computere ikke synkroniseres via hjemmenetværket så det musik der er downloadet på computeren i rum A kan høres på computeren i rum B?

Jeg har googlet lidt, men syntes at forklaringerne bliver lidt langhåret.

Jeg sad og rodede lidt med det tidligere på aftenen, men måtte afslutte da jeg skulle på arbejde. Så jeg tænkte at jeg ville kaste spørgsmålet ud hvor der måske var en eller anden der kunne hjælpe mig med en simpel løsning.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-11 06:54

Du kan dele biblioteket, og få adgang til musikken på den anden maskine, men det kræver at begge maskiner er tændt, eller at du har bibliotket liggende på en netværksdisk.

Godkendelse af svar
Fra : Jonassen

Dato : 05-07-11 23:08

Tak for svaret Kortoververden.