/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er jeg en helt??
Fra : Dulcona
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 28-06-11 18:10

Gu er jeg da så.

Var ude at trille en tur på MCV'en og fandt en nummerplade. Først tænkte jeg...hvad rager det mig, men kørte alligevel tilbage og samlede den op. Da jeg kom hjem sendte jeg en mail til politiet og skrev om det passerede og at de gerne måtte give mit nr til ejeren, som så måske ville hente sin nummerplade.

Fra jeg sendte mailen til politiet og til ejeren ringede gik der 5 min. Han ville sende sin lastbil forbi i morgen og hente den, og sagde oven i købet, at han ville sende en lille erkendtlighed med.

Så føler man sig som en samfundsnyttig borger og er lidt heltet Bop Bop hehe Ja ja vognmanden sparede da udgiften til en ny plade og ulejligheden med at bestille og hente den på motorkontoret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-06-11 18:16

Citat
Gu er jeg da så.

Hvorfor spørge når du selv kender svaret

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-06-11 18:17

Citat
Ja ja vognmanden sparede da udgiften til en ny plade og ulejligheden med at bestille og hente den på motorkontoret.

Får du så FINDELØN

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-06-11 18:18

Ellers dukker der en eller anden dompap op (ingen nævnt ingen glemt) som spør...HWAD ER SPØRGSMÅLET

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-06-11 18:19

Citat
...HWAD ER SPØRGSMÅLET

NÅÅÅÅ ja ...tænkte ikke lige over det

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-06-11 18:20

Tjaeeee han nævnte som skrevet noget med en lille erkendtlighed, hvad jeg nu på ingen måde havde sat næsen op efter. Måske får jeg lov at vaske lastbilen helt gratis for "ulejligheden"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-06-11 18:21

Citat
Måske får jeg lov at vaske lastbilen helt gratis for "ulejligheden

Og det var så DAGENS tilbud...god arbejdslyst

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-11 19:36

Tror ikke du er en helt - NEJ bedre end det, du er et ærligt menneske der kærer sig om andre - bliv ved med det - det er bedre end at være ne helt!!!

Clou

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-06-11 19:39

DU ER EN HELT og et meget ærligt menneske.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-06-11 20:51

ja, du er en helt! Vi mangler hverdagens helte, så det var en god historie
Og så er jeg sikker på, at du følte det rart inden i ?

Tak fordi du er et ærligt og reelt menneske

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-06-11 20:55

Tak Tak....Må hellere lukke inden der blir lavet fanklub

Virkeligheden var egentlig blot, at jeg efterfølgende kom til at tænke på, hvor lidt der egentlig skal til for at alting glider lidt lettere og andre blir glade. NEJ man / jeg er ikke nogen helt (sådan da - jeg har klappet en bison idag whauu hehe), men jeg havde det nu meget godt med ikke bare at lade 2 og 5 være lige og det var fint at betjenten i den anden ende af maillinjen var så kvik, så det blev sat igang med det samme.

Fedt vejr idag...var det den sommer???

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 28-06-11 20:58

Tak for svaret clou. Alle skulle ha' point, men kun en kan få dem, så det blir dig clou, da jeg vist aldrig tidligere har givet dig disse fantastiske point

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-06-11 20:58

Sommeren varer til i morgen
Nyd du bare solen og sol dig i fanklubbens beundring - vi har godt af at gøre gode gerninger og godt af at få et skulderklap til gengæld

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-06-11 20:59

Citat
Var ude at trille en tur på MCV'en og fandt en nummerplade

Hvad hulen er en MCV ???? hehe jeg mener motorcykel = MC / Det er varmen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 28-06-11 21:40

Tak for pointene

Clou

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 04-07-11 12:50

Follow up:

Chaufføren kom næste dag og afhentede sin plade. Med sig havde han den omtalte erkendelighed, som bestod af en god flaske fransk Rosé, salt/pebersæt fra Scanwood / Knud Holscher, samt 2 dåser Maldonsalt. Jeg var mildest talt overrasket og synes det var for meget. Men jeg beholdt det dog...skulle bare lige hykle mig lidt