/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvad er dette
Fra : kivi
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 27-06-11 12:33

jeg har fået et problem når jeg starter op kommer den frem med at filen er beskadet ,smft , når man så roder lidt kommer dette frem , acwlicon.exe , jeg har prøvet at google den men jeg synes ikke at kan blive klog på hvad det er til , det er på en vistasbærbar

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-06-11 12:40

Må jeg gætte på det er en IBM/Lenovo Thinkpad?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-06-11 12:43

ja det er

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-11 12:46

Tænkte jeg nok. Har du prøvet og google acwlicon.exe, det første resultat kan udemærket bruges til og finde info

Du skal finde din model på IBM/Lenovos support side og downloade ThinkPad Access Connections suite, så burde problemet være løst.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 28-06-11 07:14

Tak for svaret webnoob.