/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
iGoogle logger af i ny Firefox-opdat.?
Fra : cristian2
Vist : 426 gange
40 point
Dato : 27-06-11 09:35

Efter at jeg opdaterede Firefox sidste gang, vil min iGoogle ikke forblive logget på. Hver gang jeg går ud af siden, skal jeg skrive brugernavn og kode igen. Ind til da kunne jeg sagtens forblive logget på.
Er der et sted man kan ændre indstillingen så man forbliver logget på?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 27-06-11 09:49

Rettelse: Det var ikke iGoogle, men Gmail jeg ikke kunne logge ind i.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 27-06-11 13:41

Jeg har fundet ud af det. Cookies skulle slås til.
Tak alligevel!

Annuller spørgsmålet
Fra : cristian2

Dato : 08-07-11 12:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål