/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Langsom browser
Fra : o.v.n.
Vist : 1028 gange
100 point
Dato : 26-06-11 21:27

Hej måske kan en eller flere af jer forklare hvor mange data min browser sender til serveren for at hente en web side? Og hvorfor det gør browseren på den anden computer langsom
Problemet er at min ene computer står og sender billeder i hundredvis op på min Skydrive og jeg derfor ikke vil belaste den mere, derfor bruger jeg en anden computer på samme forbindelse og Firefox er simpelhen dræbende langsom, jeg gætter på at det har noget at gøre med at min upload er næsten hundred % brugt af den første computer, men også når jeg klikker på de forskellige faneblade som er åbne går det langsomt, der er 3 faneblade åben, en med Kandu, en med nyheder på DR og en med vejrudsigten fra DMI og alle er indlæst, der går flere sekunder uden at der sker noget når jeg skifter fra et faneblad til et andet, husk på at alle er indlæst! Jeg forstår ikke at browseren skulle blive langsom til at skifte mellem indlæste sider, det har sikkert noget at gøre med at den anden computer står og sender billeder men hvorfor?
Hvem kan komme med en forklaring på det?
Kom med endelig forslag også selvom jeg ikke kommer forbi før engang i morgen eftermiddag og glæder mig til at få løst mysteriet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-11 21:35

Citat
måske kan en eller flere af jer forklare hvor mange data min browser sender til serveren for at hente en web side? Og hvorfor det gør browseren på den anden computer langsom
det er vist noget vrøvl jeg har sat sammen der
det er hvor mange data fra den computer som bruger browseren jeg gerne vil vide om hvor meget der sendes for at hente en webside, forklaringen i catatet kan vist misforståes men det er altså browser computeren jeg spørger til, den første computer ved står og sender på livet løs med min langsomme upload er ikke problemet, og jeg forstår også godt at det sinker indlæsning af websider på den anden, men den langsomme skift mellem indlæste faneblade forstår jeg ikke

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-11 18:53

Det er vel fordi den står og opdatere alle siderne og det tager tid fordi der hele tiden bliver afbrudt fordi forbindelsen bliver brugt af den anden computer.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-06-11 15:53

Tak for svaret Luke2000.
Citat
Det er vel fordi den står og opdatere alle siderne
det lyder som en logisk forklaring