/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reset startspærre
Fra : Pytten1510
Vist : 962 gange
100 point
Dato : 26-06-11 16:02

Hej
Jeg har en gammel spand af en Toyota Corolla, hvor der er monteret startspærre. Den er ikke "født" med den.
Problemet er at jeg ikke kan starte. Den giver bare et klik og så sker der ikke mere. Den slås fra ved at stikke en "pind" ind, så den ikke længere blinker....
Tror problemet er opstået, fordi nøglen har siddet i tændingen natten over.
Har forsøgt at tage batterirt fra i en halv time....ingen effekt.

Nogen der ved hvordan man resetter den ?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-11 18:02

Er du sikker på at det er strøm på batteriet? Motoren plejer at kunde rotere når du vrider nøgelen.men den tender bare ikke når startspærren er aktivert.
alimak

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 26-06-11 18:45

Ja, der er strøm på batteriet....har også forsøgt med startkabler (for at være på den sikre side) uden held

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 26-06-11 19:55

Tak for svaret alimak.