/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hjælp canon bjc6100
Fra : fran32
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 19-05-03 19:45

Hej efter jeg har fyldt patroner til en canon bjc6100 op sker der ingen ting,printeren blinker bare,og den vil ingen ting,alle kontaktflader er rengjort.
og med hensyn til luft i patronen lad være med at puste luft ned i patronen"føj svineri"
"summer" du må ha`et svar

Kommentar
Fra : fill.it

Dato : 19-05-03 20:04

Du finder nok ingen internet ekspert bedre end summer.
Men har du givet op så send dine patroner til mig.
flere oplysninger finder du på www.fill-it.dk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 19-05-03 20:34

Til fran32

Måske har du gjordt lige som jeg har nemlig glemt at fjerne den tape der sidder over lufthullet øverst på patronen. (hullet er ganske lille)

Jeg kører nemlig også med BJC 6100 med patroner fra T.Hansen uden problemer når bare tapen altså er fjernet.

Hilsen Preben