/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tortur c".)
Fra : Majormajor
Vist : 691 gange
10 point
Dato : 26-06-11 09:44

Så sidder man her en dejlig, fredelig søndag formiddag og hygger sig med kaffe, mails og lidt Kandu. Og dæleme om ikke humøret bliver sort, når der i mailen kommer denne her:
Citat
Dagen i dag
Dagen i dag 26. juni 2011
Årligt - tortur
Det er FN's officielle kampdag mod tortur og for torturofre. Det skønnes, at der udøves tortur i mere end 100 lande, navnlig i diktaturstater. Det første... Læs mere
Fra "Den Store Danske" på nettet. (Ku ikke kopiere linket ind )

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-06-11 11:48

Surt surt surt. Men op med humøret. Fugleungerne her har stadig ikke helt lært at lande på kornkuglerne. Godt at der hænger lyskæder under taget. De er altid friske på en gyngetur.

Accepteret svar
Fra : janik

Modtaget 10 point
Dato : 26-06-11 13:10

Majormajor
Jeg er også meget imod tortur , men er desværre en del af krig og har
det altid været og siger igen desværre :(
Men du kalder dig major formoder jeg at du også har været i forsvaret som vi jo kalder det
idag

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-06-11 14:29

Det er da positivt at der er fokus på det, så lad os glæde os over det i dag.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 26-06-11 14:35

majormajor er mit "kælenavn", min mand har givet mig, fordi jeg for længe siden "overkommenderede" med ham .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-06-11 14:48

Fortæl det ikke til min mand. Kan bedre lide det kæleord jeg har fået.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-06-11 14:48

Janik

Hvornår har vi kaldt det noget andet end forsvaret?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-11 15:04

Det er noget af det mest modbydelige

Der er ikke noget genevekonvention over det

Citat
Geneve-konventionen sikrer, at krigsfanger bliver behandlet humant

http://da.wikipedia.org/wiki/Krigsfange

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 26-06-11 16:18

Til nu: Tak for indlæggene .

Og så fik jeg en griner, som jeg trængte til, da jeg besøgte Spademanns Wikia. Prøv selv

http://spademanns.wikia.com/wiki/Astrologi

Majormajor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-11 16:25

Ha ha ha, den var sgu sjaw

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 27-06-11 13:33

Tak for svaret janik. Og ja, det fortsætter bare. Trist .

Kærlig hilsen fra Kirstine