/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Stimulerende Stoffer
Fra : Mosebaek
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 25-06-11 22:00

Jeg indrømmer,at være på stimulerende midler.Så hvis jeg ind imellem,gebærder mig lidt kunstig,her på Kandu,er det fordi jeg er opslugt af Svensk/Norsk dansebands musik.

Jeg kunne godt tænke mig,at trække andre,med ned i "sumpen".

"Göra dig galen",med svensk musik. Har man lyst til at studere,det lidt nærmere,er her et par links.

www.dansbandsdax.se
http://www.dansaktuellt.com/
www.dansradion.se
http://medlem.spray.se/kulturklubben/orkesterkort_5.htm
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2023
http://www.svenskadansband.se/
http://www.tylden.no/

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-11 22:13

Hov så først nu, at der var en musiktråd (efter jeg havde oprettet en)

Jamen jeg er nem at lokke og dansemusik er bestemt noget der kan få en i godt humør

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 22:19

Dem her har jeg fulgt (på afstand) siden ca. 1970.

http://www.berthidoffs.com/
www.flamingokvintetten.se
www.ingmarnordstrom.se
www.lassestefanz.se
www.matsbergmans.nu
www.spotnicks.net/
www.streaplers.se
www.sven-ingvars.se

I ved ikke,hvad i er gået glib af.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 22:26

Nordsted1, du klikker bare på et af iconerne øverst. Behøver ikke login.

Så kommer du ikke i seng i nat. Den kører døgnet rundt.

www.dansbandsdax.se

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 22:35

Hov...........!

Glemte lige www.thorleifs.se

... og Vikingarna.Som nu er nedlagt. Men heldigvis fortsætter Christer Sjögren,solo med band.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-11 22:35

Jeg har været inde på nogle af siderne --- og nu skal du ikke lokke mig til at blive længe oppe, jeg er nød til at komme i haven og få klaret nogle hække i morgen.

Har du ikke noget ynglingsmusik du lige vil dele med os andre ovre i min tråd?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 25-06-11 22:46

Ej er Vikingerne stoppet, det kan de simpelthen ikke være bekendt, de var så gode (dem kendte jeg da i det mindste)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-06-11 23:12

Glem ikke Spotniks

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 23:13

STRENGT FORTROLIGT. Kun for Kandu medlemmer:

Når jeg siger til konen,ved elleve tiden,at jeg går ned på kroen. Og måske først kommer hjem ved fem tiden. Er det i virkeligheden for at liste ind på kontoret uforstyret,og dyrke min lidenskab, svensk musik.

Hun har endnu ikke opdaget mit utroskab,nemlig dansbandsdax.se

Men hvor længe,kan jeg holde det skjult.Det går jo lige til hun ringer til kromanden,for at høre hvornår jeg agter at vende hjem.

For en sikkerheds skyld,ta`r jeg lige et par pilsnere (inde på kontoret) sammen med musikken.
Man skal jo lugte lidt af øl,når man HAR VÆRET PÅ KRO.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-11 23:22

Nu var jeg jo faktisk gået i seng

Men altså min far har altid gået aftentur med deres hund (altså for en del år siden) og så blev han syg og min mor tog så tjansen... og hunden styrede lige direkte over til bodegaen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 23:34

Citat
og hunden styrede lige direkte over til bodegaen

Vanens magt!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-11 06:08

Endnu en god svensker

Og så var der jo også ABBA

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-11 21:51

Tak for svaret Nordsted1. Bedre aldrig end sent.

Mosebaek.