/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kontaketer og kalender i outlook 2003
Fra : 19431225
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 25-06-11 20:25

Hej
Jeg har fået et problem, jeg kørte en "find og ret fejl i outlook 2003) med det resultat at der gik kuk i det, når jeg henter min pst fil som ligger på den oprindelig plads får jeg mine mail, men ikke kontaktpersoner og kalender aftaler med, jeg kører windows xp.

Når jeg kører den samme pst fil på min bærbar med windows7 så kommer alt med, så jeg er ikke klar over hvor mit problem ligger, håber der er nogen som kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-06-11 21:40

Hm godt spørgsmål

Men Hvis du kan se den korrekt på en anden PC kan du oprette en arkiv.pst fil og prøve om du ved indlæsning af denne får dine kontakt personer med,

Vh Benjamin

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 25-06-11 21:45

[CITAT]Men Hvis du kan se den korrekt på en anden PC kan du oprette en arkiv.pst fil og prøve om du ved indlæsning af denne får dine kontakt personer med,

Det har jeg prøvet uden positiv resultat

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-06-11 21:53

På den PC du der kan læse din fil med kontaktpersoner.
Kan du helt sikkert kopiere alle dine kontakter ud i en mappe uden for outlook og så tage denne mappe over på den pc, der ikke har dine kontakt personer og så kopiere dem ind.

Så har du dem ovre, men jeg har dog på fornemmelse at du så får dem 2 gange, da det formentlig er et visningsproblem.

vh Ben

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-11 20:33

Prøv og importer din .pst fil i outlook og se om ikke alt kommer med.

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 27-06-11 15:37

Tak for svaret webnoob.
Hej
Det viste sig at det var en bacup pst fil jeg havde fået kopieret over, efter jeg kopierede pst datafil lykked det.
Tak for hjælpen