/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mordsigtet for at føde dødfødt barn
Fra : Dulcona
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 25-06-11 18:43

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1577187.ece

De er dælme ikke helt almindelige de amerikanere Så et sted at i 2150 ville alle amerikanere enten sidde i spjældet eller være ansat ved fængselsvæsenet med den udvikling.

Folk er blevet idømt livstid i USA for at stjæle et stykke pizza pga. 3 gang og du er ude-politikken. Eller er det en avisand??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-06-11 18:45

Citat
De er dælme ikke helt almindelige de amerikanere

Stakkels dig
Har du først opdaget det nu ??

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-11 19:07

Citat
De er dælme ikke helt almindelige de amerikanere

Vil gi`dig helt ret. Til gengæld kan vi takke (bl.a.) dem for,at vi kan sidde her i ro og mag,og veksle (u)artigheder,med hinanden.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 19:32

Citat
Til gengæld kan vi takke (bl.a.) dem for,at vi kan sidde her i ro og mag,og veksle (u)artigheder,med hinanden.

For at rette en (måske misfortolkning),det er ikke internettet,jeg tænker på. Meeen..... hvor havde vi været idag,hvis vi ikke havde haft,en slagkraftig US..... WW2 und Der Kalte Krieg.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-11 19:54

Undskyld Dulcona,m.fl. (REKLAME) når nu i sidder ved pc`en alligevel..... stil så lige ind på den her:

www.dansbandsdax.se

Og alle problemer forsvinder,i det fjerne. Selv det muslimske åg,glemmer man for en stund.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 25-06-11 20:05

Citat
Har du først opdaget det nu ??
Du skal da ikke have ondt af mig Pia - men hvoraf udleder du, at jeg først har opdaget det nu? Det kunne være, at jeg først nu fik lyst til at kommentere dem her.....ik??

Jeg takker dem da mange gange for en masse sjove og praktiske påfund, samt deres støtte under 2.WW, men derfor er de så gu stadig ikke helt almindelige 6 gange pizzatyveri = 2 x livstid...hmmm det kan jo ikke lade sig gøre, hvis de fik 1 x livstid for de første 3 gange. Det er da altid noget

Dit link ser sjovt ud Mosebaek... tjekker det rigtigt ud senere.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 25-06-11 22:43

http://www.dansbandsdax.se/
Citat
Välkommen till oss, in i gemenskapen!

Er det en form for satanisme? Gemen betyder sgu da "ond"

Og jo, der er mange skøre amerikanere, men heldigvis flest ordentlige, som Mosebaek sårigtigt henviser til, men det er helt ud i hampen, at mordsigte kvinder, der føder dødfødte børn. Hvordan med bevisets stilling ?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 26-06-11 01:53

Ja de Amerikanere er ikke helt almindelige, samtidig er de meget gudfrygtige (sætter kirken meget højt) og lever meget efter biblens ord, og så kommer hele abbort historien ind, som de også går meget op i.
Ja i mange stater er abbort forbudt og forbundet med straf hvis det opdages. mange abbort læger bliver forfulgt af fanatikere, det er slet ikke noget som hører den danske mentalitet til, og jeg må sige for mit vedkommende kan jeg ikke rigtig følge dem.
Tænk om vi havde de samme tilstande herhjemme, så skulle enhver gravid kvinde være bange for at få et dødfødt barn - eller en spontan abbort, en helt forfærdelig tanke.
Spontane abborter er mange gange et tegn på, at der er noget galt med fostret, det er naturens egen måde at regulere sig på.
De Amerikanere må have det som de nu vil, og som det også kommer frem i tråden, så har de også gjort meget godt, ude i den store verden, og husk så et gammelt ordsprog.

Den der intet laver - fejler aldrig.

Kan i have det godt, jeg tager på mini ferie i 4 dage.

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 27-06-11 10:53

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 27-06-11 11:38
Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 27-06-11 11:40

Sjovt .... Jeg tæsker en masse aviser igennem på nettet, men det er altid på Ekstrabladet de bizarre historier findes

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-06-11 20:43

Selv tak, Dulcona.

Sku`det være en anden gang.

Mosebaek.