/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Hjælp til summasummarum 3 enterprise
Fra : anetteogjesper
Vist : 594 gange
65 point
Dato : 25-06-11 01:24

Hej

Jeg har desværre kommet til at dumme mig, så jeg har været nød til at gå ind og gendanne sikkerhedskopien for 2010 regnskabet og afslutte påny.
Det har så desværre medført at den har lavet et HELT NYT 2011 regnskab, men jeg har jo allerede et 2011 regnskab, så hvordan gemmer jeg alle min fakuraer fra det gamle 2011 regnskab og fører over i det nye OG hvordan gammer jeg varerne i det gamle og ligeledes fører over inkl. lagerbeholdning m.m.?
Håber på hurtig hjælp
Mange hilsner
Anette

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-11 02:11

Og hvad var ????????
Lav -- skidtet om til en 2010//// ALTSÅ det gamke/ nye = til nyt/ gammlet årstal

Hvis du eller s bare skal ? knalde info ind i et -eller andet
så prøv
Simple Home Budget
http://www.home-budget-software.com/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-11 02:13

Tager du IKKE back-op´s /////////// kun dor DUMMIE´s
så er det JO BARE AT GENDANNE, ud fra sidste

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-11 02:15

IMPORTER = gammelt/ og så er det vel godt med __osv
der ikke er overskrevet = men bare GEMT

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-06-11 02:16

ellers en ommer

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-06-11 02:23

Ja, jeg ved godt man kan gemme og importere, men hvordan får jeg det hele med inkl. varelageret?
Jeg ønsker en guide til at gemme fakturaer og varelager og hvadan man importere dem igen lettest.

Desuden jo jeg har lavet backup, men hvad hjælper det når jeg skal starte forfra med 2011, da jeg har måtte lave 2010 om...

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 26-06-11 23:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål