/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sky Drive
Fra : ferik
Vist : 795 gange
500 point
Dato : 24-06-11 12:29

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-06-11 14:13

Nu har jeg lige prøvet at overføre et par dokumenter, det gik da lynende hurtigt...

Hvilke filer har du haft problemer med?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-06-11 14:25

Citat
langsom og kun små filer siger han
det må være din vens forbindelse som er langsom, siden er lige så hurtig som andre gemmesteder på nettet, Dropbox for eksempel, jeg bruger Skydrive som en slags sikkerheds kopiering af vigtige filer og er ikke stød på nogen øvre grænse for fil størrelser, jeg bruge også at oprette dokumenter docx på Skydrive og gemme dem på min Linux computer helt uden at have Microsoft Office

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-06-11 14:44

min ven siger at han dun kan uploade 5 billeder ad gangen
og ikke filer større end 100 MB
derfor har ikke installeret SkyDrive

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-06-11 15:06

Citat
min ven siger at han dun kan uploade 5 billeder ad gangen
og ikke filer større end 100 MB
derfor har ikke installeret SkyDrive

Jamen det jo vældig interessant!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-06-11 15:17

Webm.
gør du nar eller du seriøs

Kommentar
Fra : grow

Dato : 24-06-11 15:34

Jeg mener der er noget med at hvis du bruger Silverlight til upload så er begrænsningerne fjernet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-06-11 15:41

Skydrive er noget som skal eller kan installeres, det foregår online gennem en browser og det er korrekt de 5 filer ad gangen med mindre din ven vil bruge mit tip:
http://www.kandu.dk/Tip21106.aspx

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 24-06-11 15:42

Vrøvl fra mig øv der manget et IKKE Skydrive hverken kan eller skal installeres

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 26-06-11 21:33

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-06-11 20:25

Selv tak - kunne vennen bruge Gladinet løsningen? Selv har jeg genoplivet muligheden, efter at jeg i en lang periode ikke har fået lagt billeder op på Skydrive, hver nat sendes et par hundrede billeder med min langsomme upload